[7] Pomysł na mapę dla dziecka:

Copywriting i storytelling dla branży edukacyjnej

[7] Pomysł na mapę dla dziecka:

5 kwietnia, 2025 Pomysł na produkt 0

Przeglądając internet, natrafiłem na post z dwiema mapami świata.

Na pierwszej w centrum był Atlantyk, na drugiej – Pacyfik.

 
 

Punkt wyjścia

Autor posta słusznie zauważył, że my w Europie nadal jesteśmy przyzwyczajeni do mapy z Atlantykiem, a tymczasem świat wygląda coraz bardziej tak:


 
 

Pomysł

I wtedy zrozumiałem, że dla każdego z nas mapa świata wygląda inaczej.

Kiedy jesteśmy dziećmi, mapa naszego świata jest de facto planem łóżeczka, potem planem pokoju, mieszkania, podwórka, ulicy i tak dalej.

Wiem z doświadczenia, że dla dzieci mapa jest czystą abstrakcją.

Ale można byłoby zacząć naukę geografii od czegoś, co każdy maluch zrozumie.
 
 

Mapa świata Twojego dziecka

Wyobraziłem sobie firmę, która produkuje spersonalizowane mapy dziecięcego świata.

Klient składa zamówienie na specjalnej stronie, a dzień później wydrukowana mapa jest już w jego domu.

Ale nie na tym polegałaby innowacja.
 
 

„Gdzie mieszka babcia?”

Mapa miałaby nieco zaburzone proporcje.

Zaznaczone byłyby na niej miejsca ważne dla danego dziecka.

Mogłyby to być miejscowości, w których mieszka jego babcia, wujek czy kuzynka.

Miejsca, w których wydarzyło się coś, co dziecko do dziś mile wspomina itd.

Te punkty byłyby najważniejsze.

Oczywiście wszystko byłoby osadzone w realiach danej okolicy, miasta, województwa czy całego kraju.

Im większe byłoby dziecko, tym dalszy byłby ten horyzont.
 
 

Wyzwanie:

Jestem zawodowym copywriterem i storytellerem, więc wiem, jak ubrać ten pomysł we właściwe słowa, żeby sprzedać go rodzicom.

Nie jestem jednak programistą i grafikiem, żeby ogarnąć to od strony merytorycznej.
 
 

Chcesz rozwinąć ten pomysł razem ze mną?

Zobacz:

– kim jestem: KLIKNIJ

– dla kogo pracowałem: KLIKNIJ

– co sądzą o mnie klienci: KLIKNIJ

– i co mogę dla Ciebie zrobić: KLIKNIJ.
 
 

A potem napisz do mnie:

KLIKNIJ

     
     

    Chcesz czytać więcej takich tekstów?

    Zapisz się na newsletter:
     
    KLIKNIJ