[6] Pomysł na budowanie marki eksperta:

Copywriting i storytelling dla branży edukacyjnej

[6] Pomysł na budowanie marki eksperta:

5 kwietnia, 2025 Pomysł na budowanie marki osobistej 0

Odkryłem przepis na to, jak zostać ekspertem od LinkedIna (i nie tylko).

Przepis był w mojej głowie. W szufladce z napisem: „tak proste, że aż genialne”.

 
 

Kim jest ekspert?

Ekspert to taki trochę wariat, pozytywny wariat.

To ktoś, kto popełnił wszystkie możliwe błędy.

I wie, co działa, a co nie.

To człowiek, który nieustannie testuje nowe rozwiązania, bo strasznie jara go dziedzina, którą się zajmuje.

Wróćmy więc do mojego przepisu.

Załóżmy, że chcesz zostać ekspertem od tworzenia postów na LinkedIn.

I chcesz osiągnąć ten poziom w jeden rok.
 
 

Oto twój plan działania:

Dzień 1:

Publikujesz post o tym, że dajesz sobie rok na stanie się ekspertem od postowania na LI.

Dzień 2:

Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.

Dzień 3:

Publikujesz post naśladujący post innego eksperta.

Dzień 4:

Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.

Dzień 5:

Publikujesz post w zupełnie nowym formacie. Podajesz jakieś źródło wiedzy, które mówi o tym, że ten nowy format to czyste złoto.

Dzień 6:

Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.

Dzień 7:

Zaczynasz eksperymentować z komentarzami. Robisz o tym post. Opisujesz swoje pomysły.

Dzień 8:

Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.

Dzień 9:

Publikujesz post o błędach, które do tej pory popełniłeś. Przyznajesz, że daleko ci do bycia ekspertem.

Dzień 10:

Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.

Dzień 11:

Publikujesz post o książce, która cię zainspirowała. Podajesz najciekawsze idee.

Dzień 12:

Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
 
 

Mija rok:

Dzień 365:

Wpadasz na nowy pomysł.

Jest tylko jeden problem: nie chcesz już być ekspertem od LinkedIna.

A łatka, na którą pracowałeś przez rok, trzyma się mocno.

Na szczęście na twoim ciele jest wiele miejsca na nowe łatki.

Więc…

Dzień 1:

Wrzucasz post o tym, że dajesz sobie rok na stanie się ekspertem od […]

I tak dalej, w koło Macieju.

Prawda, że proste?

🙂
 

A tak zupełnie serio:

Ekspert to ktoś, kto stale eksperymentuje i wyciąga wnioski.

Nie pozwala sobie na to, żeby zatrzymać się na jakimś etapie.

Stale szuka „dziury w całym”, podważa to, co już wie i potrafi.

Poluje na nowe rozwiązania i cieszy się, kiedy uda mu się je znaleźć.
 
 

Szukasz pomysłu na posty na LinkedIn?

Zobacz:

– kim jestem (kliknij)

– dla kogo pracowałem (kliknij)

– co sądzą o mnie klienci (kliknij)

– i co mogę dla Ciebie zrobić (kliknij).
 
 

A potem napisz do mnie: