[6] Pomysł na budowanie marki eksperta:
Odkryłem przepis na to, jak zostać ekspertem od LinkedIna (i nie tylko).
Przepis był w mojej głowie. W szufladce z napisem: „tak proste, że aż genialne”.
Kim jest ekspert?
Ekspert to taki trochę wariat, pozytywny wariat.
To ktoś, kto popełnił wszystkie możliwe błędy.
I wie, co działa, a co nie.
To człowiek, który nieustannie testuje nowe rozwiązania, bo strasznie jara go dziedzina, którą się zajmuje.
Wróćmy więc do mojego przepisu.
Załóżmy, że chcesz zostać ekspertem od tworzenia postów na LinkedIn.
I chcesz osiągnąć ten poziom w jeden rok.
Oto twój plan działania:
Dzień 1:
Publikujesz post o tym, że dajesz sobie rok na stanie się ekspertem od postowania na LI.
Dzień 2:
Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
Dzień 3:
Publikujesz post naśladujący post innego eksperta.
Dzień 4:
Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
Dzień 5:
Publikujesz post w zupełnie nowym formacie. Podajesz jakieś źródło wiedzy, które mówi o tym, że ten nowy format to czyste złoto.
Dzień 6:
Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
Dzień 7:
Zaczynasz eksperymentować z komentarzami. Robisz o tym post. Opisujesz swoje pomysły.
Dzień 8:
Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
Dzień 9:
Publikujesz post o błędach, które do tej pory popełniłeś. Przyznajesz, że daleko ci do bycia ekspertem.
Dzień 10:
Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
Dzień 11:
Publikujesz post o książce, która cię zainspirowała. Podajesz najciekawsze idee.
Dzień 12:
Wrzucasz post o wczorajszym poście. Piszesz o tym, co zażarło, a co nie. DZIELISZ SIĘ WNIOSKAMI.
Mija rok:
Dzień 365:
Wpadasz na nowy pomysł.
Jest tylko jeden problem: nie chcesz już być ekspertem od LinkedIna.
A łatka, na którą pracowałeś przez rok, trzyma się mocno.
Na szczęście na twoim ciele jest wiele miejsca na nowe łatki.
Więc…
Dzień 1:
Wrzucasz post o tym, że dajesz sobie rok na stanie się ekspertem od […]
I tak dalej, w koło Macieju.
Prawda, że proste?
🙂
A tak zupełnie serio:
Ekspert to ktoś, kto stale eksperymentuje i wyciąga wnioski.
Nie pozwala sobie na to, żeby zatrzymać się na jakimś etapie.
Stale szuka „dziury w całym”, podważa to, co już wie i potrafi.
Poluje na nowe rozwiązania i cieszy się, kiedy uda mu się je znaleźć.
Szukasz pomysłu na posty na LinkedIn?
Zobacz:
– kim jestem (kliknij)
– dla kogo pracowałem (kliknij)
– co sądzą o mnie klienci (kliknij)
– i co mogę dla Ciebie zrobić (kliknij).